lördag, augusti 04, 2007

Nya favoriter i badrummet

Apivita Energy Body Scrub with Ginger, Lime and Green Tea: Morgonduschen har blivit så mycket skönare. På köpet fick jag en tester med den matchande duschgelén. Yummy.
Korres Jasmine Showergel: Jag gymmar rätt mycket nu och den här passar perfekt efter kvällspasset. Väldigt fin jasmindoft. (Korres har överhuvudtaget jättehärliga produkter – kolla in Lookfantastic.)
Sebastian Body Double Thickefy Styler: Ger mitt fina, platta hår skön stadga och rätt rufs.
Carita Progressif Anti-Rides Intense Smooth-Out Micro-Peel: Åh! Att jag inte har testat den här förut! En kombinerad peeling och ansiktsmask som suddas bort när den har torkat, vilket frigör en massa sköna välgörande oljor. Huden blir riktigt babymjuk med en rosig lyster. Perfekt inför en fest.
Make Up Store läppstift, Seduction: Ett riktigt fint rött läppstift. Tyvärr tror jag att det har utgått, jag köpte det på rean.
md formulations Daily Peel Pads: När man vill göra en lite grundligare rengöring, eller när huden känns allmänt måndagstrist.
Makeupsvamp från Laura Mercier: Kanske inte lika bra (eller dyr, för den delen) som det numera smått legendariska ägget, men definitivt en av de bästa jag använt – och tillräckligt tålig för att kunna köras i tvättmaskinen.

Inga kommentarer: