onsdag, april 01, 2009

Back to work

Jag har som sagt börjat jobba igen. Känns skönt att återgå till vuxenlivet; de senaste månaderna har känts rätt tunga emellanåt.

Vissa har blivit något förvånade av att veta att jag, om än tillfälligt (ett mammavikariat), går tillbaka till arbetsplatsen D, eftersom jag tidigare inte trivdes där. Förutsättningarna är dock helt annorlunda nu efter deras rejäla omorganisation. Och lokalerna! Ett riktigt palats, bara ett stenkast från Djurgårdsbron. Ser fram emot att ta lunchjoggingturer – och en och annan glass – på Djurgården när jag blivit av med min förkylning.

Och så får man inte glömma personalrabatten. Idag köpte jag två trotjänare som jag saknat ett tag (ansiktsmask och nattbalsam), och så lite nya roliga makeupfärger till våren. Mums!

1 kommentar:

Anonym sa...

härligt! grattis! :oD
/L-J