fredag, september 15, 2006

Experiment 1




Testade två nya i.d. makeup-skuggor nu under kvällen: True Gold (guld, nästan åt koppar) och Sex Kitten (ganska djup bronsbrun). Blev rätt nöjd. (Tyvärr syns inte färgerna så bra - är det någon mer än jag som upplever att bilders färger förändras när man laddar upp dem till bloggen?)

Resultatet hade blivit ännu snyggare om jag hade orkat ta av mascaran och börja från scratch. Och om jag hade tagit bilderna i dagsljus i stället för i badrummet, där ljuset är lite väl gult. Då vet jag till nästa gång - vilket nog inte dröjer alltför länge, eftersom jag har fler skuggor på lager.

1 kommentar:

rosa fluff sa...

Jag försöker oxå ta bilder på min make, men det går inte så bra... Sminkar på med mycket färg men ändå syns det inte på bilden.

Skuggorna ser fina ut.