torsdag, mars 22, 2007

Mingel med bonus

Var på två beautymingel ikväll. Det ena var hos Electa som öppnat ett stort skönhetscenter på Nybrogatan. Satsningen var imponerande med snygga, stilrena behandlingsrum och en välsorterad parfymavdelning. Fick dessutom en mycket generös goodiebag med produkter från bl a La Prairie, Dior och Redken:


Sedan var det dags att knata över till Shenets mingel på So Stockholm där "skönhetspolisen" Paula Begoun föreläste om hur man hittar i hudvårdsdjungeln. Roligt, intressant och lärorikt. Nu ska jag verkligen sluta slarva med solskyddet.
Ett antal böcker lottades ut och jag (som aldrig brukar vinna saker) fick med mig tegelstenen "Don't Go to the Cosmetics Counter Without Me" (ca 1400 sidor). Alla fick dessutom prover från hennes egen hudvårdsserie, som jag faktiskt är rätt nyfiken på.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nej vad avundsjuk jag blev nu. Låter som en toppenkväll ju!