torsdag, juni 21, 2007

Midsommarmanikyr


Fick vara med på en nagelkväll på Scratch Nails huvudkontor. Vi lärde oss göra manikyr från grunden. Otroligt lärorikt – men oj vad många fel jag har gjort förut. Inte undra på att jag aldrig har tyckt att det var särskilt kul att pyssla med mina naglar. Nu är de i alla fall välskötta och i en snygg guldnyans.

Dessutom fick alla deltagare var sin godispåse. Mycket generöst! Har alltid varit lite nyfiken på Scratch Nail Food och nu får jag äntligen tillfälle att se vad den går för. Sedan ingick det även en bomullsrulle – en lång, platt, avrivbar bomullsremsa som var helt klart överlägsen rondeller och tussar. Säkert inte en av de dyrare grejerna i påsen men den verkar hur bra som helst. Blev även glad för nagelfilen i kristall/glasfiber/vad det nu var.

Lacket fick man välja själv – jag tog 18 Carat Gold.

Inga kommentarer: