tisdag, april 08, 2008

Beautyqueen – new and improved!

I februari 2002 startade jag en skönhetsklubb inom karriärnätverket Shortcut. Klubben hette Beautyqueen och blev snabbt en av Shortcuts mest aktiva klubbar. På sex år hann vi bli drygt 300 tjejer som diskuterade skönhet, skönhet och åter skönhet.

Att döma av alla privata meddelanden som jag fick av medlemmarna var klubben väldigt uppskattad. Själv har jag inte bara hittat åtskilliga produktfavoriter genom Beautyqueen, utan även några av mina allra närmaste vänner. Därför kändes det oerhört sorgligt när Shortcut nyligen gjordes om – till det sämre – och aktiviteten i nästan samtliga klubbar sjönk med cirka 95%, på grund av den bristande funktionaliteten.

Men nu har jag startat klubben för andra gången – under ett eget domännamn, och med en hel del teknisk hjälp från C. Till skillnad från Shortcutklubben är sajten öppen för allmänheten. Dessutom är det helt gratis att bli medlem.

Kolla gärna in nya Beautyqueen!

2 kommentarer:

Hon som gick sa...

Men åh vad glad jag blir. Har saknat Beautyqueen.

Går med direkt :-)

Anonym sa...

Härligt Alison!! Har saknat BQ sedan Shortcut dog.