måndag, maj 18, 2009

Tävlingsdags

Min blogg är ganska liten – jag har aldrig haft några Blondinbellaambitioner – så jag blir alltid barnsligt glad för de mingelinbjudningar och utskick jag då och då får.

Idag fick jag äntligen tid att hämta ut ett mystiskt paket, som visade sig innehålla info om Polarbröds nya barnvänliga bröd Syster Lo, tillsammans med ett litet stickningskit. Tanken är att jag ska sticka en egen liten Syster Lo och lägga upp på bloggen. Känns som att de överskattar mina stickfärdigheter, men jag får väl göra ett försök ... om inte annat kan det bli ganska komiskt.

Dessutom har mina läsare chansen att vinna Polarbröd för 500 kr (vinnaren väljer själv helt fritt ur sortimentet). Jag får äran att bestämma hur tävlingen ska utformas, så jag väljer helt enkelt att be er om era bästa brunchtips – i Stockholm, övriga Sverige eller resten av världen. Bland alla inkomna svar slumpar jag fram en vinnare. Se bara till att maila mig på brunchgirl[snabel-a]mac.com senast den 21 maj. Skriv "Polarbröd" i ämnesraden så att mailet hamnar rätt!

Inga kommentarer: