torsdag, juli 20, 2006

Glamour girl


För inte så länge sedan fick jag ett glas champagne och en liten svart papperskasse från Ninni och Petra, med anledning av att jag halvnyligen passerat 30-strecket (och förmodligen också för att jag inte visat några tecken på att anordna en fest). På utsidan av kassen stod två av mina favoritord – "Shu" och "Uemura" – men jag vågade inte hoppas på att innehållet kom därifrån. Men jodå. Rouge och läppglans i somriga persikonyanser, som dessutom visat sig vara fantastiskt användbara och nästan omöjliga att överdosera. Jag har använt dem i stort sett varje dag. Tänk vad lyckat det kan bli när andra får välja.

Dessutom fick jag några NK-checkar, med stränga instruktioner om att bara använda dem i glamoursyfte. Valet föll på det honungsskimrande solpudret Honour från M.A.C., som jag tror kommer att passa fint ihop med de andra två sminkkaramellerna.

En check återstår. Förmodligen kommer den att användas som delbetalning vid inköp av en Fluidline. Nyanserna Blacktrack, Blitz & Glitz och Nightfish lockar mest, särskilt det sistnämnda som måste vara ett av de häftigaste produktnamnen någonsin.

Tack för en fantastisk present!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fluidline är jättebra, jag tycker fortfarande att det är lite svårt med eyeliner men det är väldigt lätt att applicera det här. =)

Anonym sa...

Kulig blogg. Har lagt den i mina favoriter.Ska läsa vidare.