onsdag, oktober 21, 2009

Bloggfotofrukost / The mother of all goodiebags

Idag fick jag vara med på en mycket trevlig bloggfrukost på Expert. Vi fick enkla, handfasta tips om hur man snabbt förbättrar sina foton med hjälp av Photoshop, samt visning av Samsungs nya "bloggkamera" ST-500 med display på framsidan, för den som vill kunna blogga upp dagens outfit på ett smidigt sätt. Inte riktigt min grej men säkert kul för den som ändå är ute efter en ny kompaktkamera.

Goodiebagen var helt otrolig!


De fina hörlurarna i tweed från Skullcandy ska Fille få i 4-årspresent – han har pekat på Skullcandy-lurar förut och suckat och sagt "de där är coola", och han älskar att sitta och lyssna på musik i min iPod. Plattången från Vidal Sassoon ska enligt förpackningen gå att använda på blött eller i alla fall fuktigt hår. Nivea-läppstiftet är i knalligaste knallrött ... inte riktigt min färg, någon som vill ha? Värdechecken som kan lösas in mot en personlig fotobok kommer absolut att användas.

Men för min del var nog ändå Expert.se:s rabattkupong (500 kr) värd mest – nu har jag råd med ett bra kamerastativ, till priset av ett plastigt.

Och givetvis ska jag länka till Experts egna nystartade blogg, med bl a fler bilder från frukosten.

Inga kommentarer: