fredag, oktober 16, 2009

Lite lovebombing

Hurra! Bästa, rödhårigaste illustratören Liv-Jenny har börjat blogga! Häromdagen sågs vi över champagne på Lydmar och hon påstod att hon inte kunde blogga "för jag kan inte skriva". Skitsnack.

L-J är för övrigt en fena på att peppa under de värsta mammasvackorna. Om det är någon som vet vad sömnbrist är så är det hon. Och när jag började få lätt panik inför min stundande andra förlossning skickade hon sin egen, otroligt fint skrivna förlossningsberättelse som uppmuntran, vilket betydde jättemycket för mig just då (och även under själva förlossningen).

Den som vill se mer av hennes alster kan kolla in hennes fina hemsida som alltid gör mig glad.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh herregud. Jag blir rörd. Måste sitta ned lite. Oj. Tack fina fina du!

Men hörrö-hörrö. Det är ju DU som är så wonderful som pallar och fixar allt. Och har koll på allt & inte är så där mossig i huvudet som jag blivit. Är så himla impad av DIG.

kärlek tillbaka!
/L-J

Alison sa...

Äsch, jag pallar inte alls alla gånger. Då är det skönt att det finns andra förvirrade mammor att ventilera med. :)

Anna sa...

Liv-Jenny ar nagot alldeles extra!