tisdag, april 04, 2006

Kila stadigt


En av presenterna som jag fick av min käre make på 30-årsdagen var ett par symboliska Karen Millen-skor som jag fick byta mot vilket annat par som helst. De som han gav var visserligen väldigt häftiga – i princip bara remmar och stora blingiga stenar – men tyvärr, även i rätt storlek, helt omöjliga till mina fötter.

Så efter en halvtimmes skoprovning i dag fastnade jag till slut för dessa jättefina skor med kilklack. Mönstret är väldigt jag, de passar både till jeans och till den lilla svarta, och dessutom har de den trevliga egenskapen att jag faktiskt klarar av att gå i dem. Åh ... jag blir bara mer och mer kär ju mer jag tittar på dem.

Nu fattas bara:
1) varmt väder
2) fina fötter (vilken tur att jag fick ett fint fotspa-kit av Carro i fölsispresent)
3) en snygg cocktail i ena handen.

6 kommentarer:

Gagga sa...

Verkligen supersnygga!

Anonym sa...

tjusiga dojjor! hade garanterat kommit att tänka på dig om jag sett dem ute... =)

Anonym sa...

mmm... very alison! jättefina!

Anonym sa...

Åh vilka vackra skor! Fanns de i stora storlekar tro?

Alison sa...

Tyvärr finns det inga kvar, i alla fall inte sist jag var där ...

Polly sa...

Ooohh! Vilka godbitar!