söndag, augusti 20, 2006

Black is back

Nu vill jag att det ska vara höst. Min sommargarderob suger. Mest av allt längtar jag efter att kunna ha svarta strumpbyxor, minst 40 denier. Och mina röda stövlar, som jag bestämde mig för att behålla.

Kinkymodet är tillbaka (igen), enligt SvD. Kul. Jag har inte råd med några större investeringar just nu men kan ändå inte låta bli att gå förbi Hermès läderarmband varje gång jag är på NK. Samtliga svarta – både de smala och de mer handbojeinspirerade – är riktigt snygga, men det röda flervarvsarmbandet är det som har fått mig att dregla som en Sankt Bernhard. Mmmm säger jag bara. Kanske en julklapp till mig själv.

Under tiden kan man passa på att låta makeupen inspireras av syndigt vackra Dita von Teese:


En snygg korsett vore dessutom kanske ett intressant alternativ till årskortet på SATS ... eller?

2 kommentarer:

rosa fluff sa...

Själv har jag gått runt i svarta strumpbyxor i inte bara 40 utan i bland 60 denier, större delen av sommaren.

ninni sa...

En korsett är definitivt ett bra alternativ. :-)