tisdag, augusti 08, 2006

Bluffen

47 timmar kvar av min mammaledighet. På torsdag börjar jag på mitt nya spännande jobb (företaget tänker jag inte nämna här, då jobb är jobb och privatliv är privatliv).

Spännande ja, och roligt – och alldeles superduperjätteläskigt. Den stora frågan är: Hur länge får jag egentligen hålla på innan folk inser vilken bluff jag är? Att jag faktiskt inte alls är särskilt bra på det jag gör, utan har bara råkat lyckas med de uppdrag jag hittills fått? Att de kunder och kollegor som har gett mig massor med beröm och nya roliga uppdrag bara har gjort det för att de a) har noll koll eller b) tycker synd om mig?

Äsch det är väl lika bra att jag säger upp mig så fort jag har börjat.

3 kommentarer:

helena sa...

Fy!
Lycka till, det kommer gå toppen :)

Lisa sa...

näää vad ärdet därför dumheter?! du är ju lysande på det du gör.
du är den jag känner som är så långt från bluff man kan komma.
så det så.
lycka till sötaste. företaget har haft fantastisk tur som fått dig.

Alison sa...

Vad söta ni är. :)