tisdag, augusti 22, 2006

Money for nothing (typ)

Se där – igår fick jag en H&M-presentcheck på 200 kr, bara för att jag så klokt valde att gå med i H&M Club för ett drygt år sedan. Mammakläder, bebiskläder, kostymer till maken samt ett och annat alldeles vanligt plagg gjorde att jag lätt kom upp i den lägsta Guldbonusklassen (minst 7.500 kr under ett år).

Hade jag handlat för någon tusenlapp till – dvs över 10.000 kr – hade det i stället blivit en check på 500 kr. Attans. :)

Lägg till de fyra kupongerna à 50 kr som jag fått under året, så är detta bonusprogram klart överlägset alla andra jag är med i. (För att komma upp i samma återbäring på Åhléns och NK krävs att man handlar för 20.000 kronor.)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag måste hålla med dig, tycker också att HM har ett i särklass bästa bonus-systemet när man handlar där. Fick min bonuscheck på 50 spänn igår och då har jag bara handlat kläder till mig själv :) Åhlens bonus är bra också. Handlar man för 2500 per år får man 50 kr tror jag det var.