söndag, juli 25, 2010

Faludden

2 kommentarer:

All is pretty sa...

Vilka fina bilder! Du inspirerar mig att ta fram kameran mer, fota mer och mixtra mer med de manuella inställningarna. I sommar har jag fotat rekordlite. Svårt att hinna med med en 1,5-åring och en 3-månaders...

Saknar det samtidigt som det faktiskt varit skönt att bara vara med och inte jäkta efter att fånga ögonblicken med linsen. Men jag ska se om det finns en lämplig fotokurs för mig i höst/vinter, är ganska så sugen på det.

Alison sa...

Ingela: Tack, vilken fin komplimang att få höra att man inspirerar andra! Förstår vad du menar med att slippa kamerastressen och bara vara, så kan jag känna vissa dagar. Men för det mesta är det ruskigt kul att försöka fånga alla fina ögonblick. Hoppas du snart får tid att återupptäcka kameran! :)