tisdag, december 13, 2005

Best of skönhet 2005

Sessan listar och ber andra hänga på. Självklart!

1) Crème Brûlée-serien från Laura Mercier. Har aldrig blivit så såld på en baddoft. När badskummet tog slut investerade jag i duschcrèmen, som visade sig vara värd varje krona – dryg, krämig och mycket doft per droppe. Uppskattar den särskilt mycket nu efter förlossningen när jag inte får bada på några veckor (p g a infektionsrisken).

2) Min graviditet. Fick oerhört många komplimanger för både magen och allmän fräschhet. När hormonerna väl hade hittat rätt i kroppen fick jag dessutom bättre hy och ständiga good hair days.

3) Upptäckten av H&M:s Saltwater Spray, en riktig fyndprodukt som ger nytvättat hår det där sköna dagen efter-stuket. Till min fasa läser jag i min Shortcutklubb Beautyqueen att den ska sluta säljas. Måste hamstra!

4) Den chokladfärgade MUS-ögonskuggan Kakaw som fick mig att återupptäcka brunt.
5) Min ljuvliga bröllopsparfym Marc Jacobs Essence, som kommer att påminna mig om den fantastiska dagen varje gång jag använder den.

2 kommentarer:

Elin sa...

Ska de sluta med saltvattensprayen?! jag tror jag köper upp ett helt flak med flaskor! panik!

Fru Choklad sa...

Ha ha ha ! Jag hade också med min bröllopsparfym på min Best of lista ! Grattis till både bröllop och bebis !