söndag, januari 22, 2006

Godischock

Var på sminkbytarkväll tillsammans med fyra andra beautyqueens igår. Alltid lika kul. Man tar med sig allt det som inte längre får bo kvar i badrumsskåpet (så länge det fortfarande är hyfsat fräscht) och byter bort det med andra. Oftast handlar det om felköp, presenter som inte riktigt passade och som inte gick att byta, giveaways eller produkter som helt enkelt kändes rätt just då men inte nu.

Det märkliga är att alla brukar känna att de går hem med mycket mer än vad de kom dit med. Denna gång är jag helt övertygad om att jag fick orättvist mycket godis, men jag får se till att bjuda igen nästa gång:

- Benefits Eyebright (rosavit kajal att måla innanför fransarna med)
- "Lysterpuder" Clear Radiance från i.d.
- Rosa läppglans True från i.d. makeup
- Nude-läppstift Gilt från Club Monaco
- Guldigt läppstift Elixir från Club Monaco
- Mavadry, snabbtorkspray till naglarna från Mavala
- YSL Touche Éclat

... och av den snälla värdinnan fick jag en extra present, en italiensk bodylotion med doft av "rich dark chocolate" som gör att man luktar som en hel chokladask.Underbart!

Ninni stoppade dessutom ned senaste amerikanska ELLE i min väska innan jag gick. Tack!

Inga kommentarer: