tisdag, januari 03, 2006

'cause I'm a punkrocker, yes I am... eller?

Ninni är Paris. För min del ...

You Belong in London

A little old fashioned, and a little modern.
A little traditional, and a little bit punk rock.
A unique woman like you needs a city that offers everything.
No wonder you and London will get along so well.


Känner mig inte så punkrockig just nu med bröstmjölksfläckar på kläderna men hey, who cares. :)

Min drömstad, att bo i alltså, skulle innehålla:
- Tokyos galna utbud
- Mat från Paris, Singapore och typ alla italienska städer
- New Yorks shopping
- Londons konstutställningar
- Reykjaviks närhet till vidunderligt vacker natur

1 kommentar:

Lisa sa...

hm jag blev också london. känns inte alls rätt. jag gillar inte avgasiga london. jag vill va San Francisco - everybodies favorite city!