onsdag, januari 25, 2006

Listor, listor, listor

Från Anna.

Fyra jobb som jag har haft:
1. Hundtränare
2. Utskicksvikare
3. VD-assistent
4. Copywriter


Fyra filmer jag kan titta på om och om igen:
1. 2001: A Space Odyssey
2. Alien
3. Lost In Translation
4. Finding Nemo


Fyra platser där jag har bott:
1. Montreal
2. Singapore
3. Hongkong
4. Stockholm


Fyra TV-serier jag gillar:
1. Lost
2. Desperate Housewives
3. The Office
4. Friends


Fyra platser där jag har varit på semester:
1. Sri Lanka
2. Tokyo
3. Kuala Lumpur
4. Reykjavik


Fyra sajter jag besöker dagligen:
1. Shortcut
2. Nyligen
3. DN Bostad
4. Google


Favoritmat:
1. Det mesta med chèvre
2. Teppanyaki
3. Allt på Mistrals meny
4. Aaaaaah... bara en plats kvar... det går inte.


Fyra platser jag hellre skulle vilja vara på just nu:
1. Japan
2. Island
3. Hasseludden Yasuragi
4. Lottovinstuthämtningen

Inga kommentarer: