onsdag, oktober 15, 2008

Äntligen x 2 (och en liten bonus)

Dagens postleverans var inte illa:
1) Allure. Jag beställde prenumerationen i juli. Ett helt år kostade $40, dvs mindre än vad man får betala för tre nummer på Press Stop. Men det kom ingen tidning. I förrgår mailade jag dem för att höra om de sjabblat bort min prenumeration. De bad om ursäkt och förlängde prenumerationen med ett nummer. Och så dök oktobernumret upp idag, typiskt nog. Men trevligt för mig.
2) En SkipHop Saddlebag till paraplyvagnen eller när man inte vill ta med hela stora skötväskan. Köpte den via en nätauktion men hade dumt nog inte kollat att mina adressuppgifter fortfarande stämde, vilket innebar att väskan fick åka över Atlanten tre gånger innan den landade på vår dörrmatta. Inte så klimatsmart. Men kul att äntligen ha fått den.

Som pricket över i:et fick vi en inbjudan till en inflyttningsfest. Trevligt!

Inga kommentarer: