fredag, november 04, 2005

I väntan på ...

Hej hej

Okej, måste få gulla av mig lite. Tror jag fick en extra dos mammahormoner i samband med besöket hos barnmorskan i dag. Vilket resulterade i köpet av den här elefanten från Jellycats, med det mjuuuuukaste tyget man kan tänka sig. Den blir bullens första mjukisdjur.

Dessutom höll jag på att gå sönder när jag var i en affär och hörde en pytteliten bebis som skrek på sånt där pyttebebis-sätt. Hans rätt så nyblivna mamma hade lite problem att mata honom och det skar verkligen i hjärtat att höra hur ledsen han var. Lustigt vad påverkad man blir.

Allt såg bra ut hos barnmorskan. Strålande blodvärden, och så har bullen sjunkit ned lite, vilket inte behöver betyda något men förhoppningsvis är han på väg hyfsat snart. Fast lite kul verkar det vara därinne – just nu buffar han runt så mycket att datorn håller på att knuffas ned från mitt knä.

Wow, jag ska få en bebis. :)

1 kommentar:

Lisa sa...

den var ännu sötare i verkligenheten!