tisdag, november 30, 2010

Skicka vidare

Tack k från Osamlade tankar för att du tyckte att jag borde få en Beautiful Blogger-utmärkelse! Vad glad man blir. 

Förutom att kopiera och lägga upp ovanstående bild och länka till den som gett den ska man bjuda på sju saker om sig själv. Here goes:

1) Jag är 34 år och har ännu inget körkort. Men någon gång ska det väl bli av.
2) Jag är hemskt kittlig strax under skulderbladen vilket kan bli lite komiskt när jag får massage.
3) Det första albumet (eller snarare kassettbandet) jag köpte för egna pengar var Madonnas Like A Virgin.
4) Jag älskar kryptoniter. Tänk om de fanns i tandvänlig version. Då skulle jag äta dem varje dag. Jämt, till och med.
5) Något jag skulle vilja våga är att släcka levande ljus med bara tummen och pekfingret. Men eftersom det inte är någon jätteviktig grej att kunna låter jag bli.
6) Min första makeupprodukt var en Pierre Robert-mascara i kornblått, som jag fick av min mamma i julklapp. Åh vilken lycka.
7) Om jag var tvungen att byta utseende med valfri kändis skulle jag välja Cate Blanchett.

Och så ska jag välja sju andra bloggare att skicka vidare utmärkelsen till: fru A, Ingela, Akela's Lair, Ullemon, Elsa, Liv-Jenny och Sessan. Fina bloggar som verkligen förtjänar att uppmärksammas!

3 kommentarer:

Liv-Jenny sa...

JAG GJORDE DET!

Lisa sa...

släcka ljus med tummen och pekfingret? blöt respektive finger med saliv och kläm åt!

k sa...

Intressant läsning och jag förstår absolut Cate Blanchett! Snacka om att bara bli snyggare med åren.