måndag, oktober 31, 2005

Stella countdown

H&M:s Stella-kollektion släpps om tio dagar. Både Sessan och Anna verkar måttligt sugna. Själv hittar jag en hel del som jag tycker är snyggt, men sedan vet jag inte hur mycket jag orkar slåss med andra fyndlystna tjejer. Jag har inget tålamod när det gäller sånt. Dessutom vill jag hålla i plånboken lite grann nu.

Men om jag fick spendera fritt skulle jag vilja ha:


Trenchcoaten för 998 kr. Jag har inte råd just nu, men snygg är den ju.


Wrapklänning, 598 kr. Fin på bilden, men jag misstänker att det finns en risk att den ser lite billig ut IRL.


Tröja 298 kr. Är lite svag för snirkliga illustrationer, särskilt med ödlor och andra roliga djur.

1 kommentar:

Lisa sa...

Jag tycker om kollektionen också. så vill du ha sällskap till någon inte alltför knökfull H&M så är jag all yours.