onsdag, oktober 12, 2005

Trött

Jodå, jag finns kvar, har inte åkt in till BB eller nåt sånt. (För er som undrar: beräknat förlossningsdatum är 22 nov, plus/minus två veckor.)

Har dock varit lite frånvarande p g a:
1) jobb
2) hörnarbetsplatsen "Johan" (ska användas som skötbord) som tog hela söndagen att bygga
3) ryggsmärtorna som "Johan" orsakade (har bara mig själv att skylla – varför väntade jag inte till nästa helg, då min käre make har tid och ork?)
4) profylaxkurs
5) simning
6) Desperate Housewives
7) hopsättande av vår Bugaboovagn (åååååh vad den är fin)
8) läsning av senaste Elle (där Hedvig tipsar om en massa roligt skönhetsgodis - läs!)
9) överväldigande trötthet
10) långa magklappningssessioner.

Just nu vill jag bara vara ledig... hjärnan är som risgrynsgröt, jag hittar inte längre några sköna sittställningar och det enda jag kan tänka på är bullen.

Återkommer när jag är lite piggare, förutsatt att jag överlever morgondagens jätteläskiga kundpresentation (inför kundens femton europeiska marknadschefer)...

1 kommentar:

Anonym sa...

"morgondagens jätteläskiga kundpresentation (inför kundens femton europeiska marknadschefer)" ... kommer att gå jättebra.

/Din man som tänker hålla tummarna i eftermiddag