torsdag, augusti 18, 2005

She said the b-word


Jag ber verkligen om ursäkt för att jag nämner ordet "blöja" för andra gången på kort tid. Jag har ju lovat mina vänner att inte bli en sådan där mamma som bara pratar blöjor. Men jag måste bara få visa den här fina kassen som jag hittade på Berry. Perfekt att förvara oanvända blöjor i, i stället för att ha en ful Liberoförpackning (om vi ens kommer att ha råd med Libero) ståendes bredvid skötbordet.

Sådärja, nu lovar jag att inte nämna b***** på minst en vecka.

3 kommentarer:

Lisa sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Lisa sa...

aaah jag är så slarvig på tangentbord, många tryckfel postar om min kommentar här
hehe perfekt för oanvända blöjor säger du... jag tänkte perfekt för stranden eller shopping... man ser det man vill se helt enkelt. men den var verkligen jättesöt.

Alison sa...

Japp, jag har mina "hur inreder man en etta inför en kommande bebis"-ögon på mig nuförtiden.