fredag, september 16, 2005

Kate 4-ever

H&M får sig en känga för att de valt att använda Kate Moss som modell i sin kommande kampanj för Stella McCartney-kollektionen.

Ända sedan hon låg naken och utsträckt i en soffa i sin första Obsession-annons har jag varit fascinerad av Kate. Som tonåring tapseterade jag mina väggar med bilder på henne. De där ögonen, de där kindbenen, den där munnen... hur kan man vara så vacker?

Visst, det är dumt att knarka. Men jag ser ändå fram emot ett Kate-fyllt Stockholm i höst. (Dessutom är jag väldigt nyfiken på Stella-kollektionen...)

2 kommentarer:

Lisa sa...

jag förstår hur du känner. Jag var (och är väl lite fortfarande) besatt av Patricia Arquette. Det är något med den där sneda hörntanden som alltid fascinerat mig.
-inte så mycket knark där kanske men som kompensation en hel radda dåliga filmer på sitt samvete har hon. se bara senast eserien "Medium" som Tv3 visar...huuu.

Anonym sa...

Jag känner likadant...visst är de dumt med knark...men Kate är så Fabulous...jag ser väldigt mkt framemot att se henne smycka stan till hösten./Emma