torsdag, september 08, 2005

Välbehövlig godispåse

Jag säger bara: Att planera bröllop är faktiskt inte alltid så roligt. Jag vet inte hur många gånger jag har gråtit denna vecka. Det är en svår konst att vara:
- strukturerad utan att vara control freak
- kreativ och originell när man har ont om tid och pengar
- diplomatisk gentemot dem som tycker till lite för mycket
- problemlösare åt andra när man själv har hur många olösta problem som helst
- lugn när man i själva verket är en vandrande hormoncocktail som brister i gråt vid minsta lilla problem.

Igår lunchade jag med fellow blivande brud Hedda och fick ventilera lite. Hon passade dessutom på att ge mig en liten påse med sminkpraliner inför bröllopet, innehållandes bland annat en ljuvlig bodylotion med chokladsmak, förlåt, -doft. Som hon sa är det just sådant man kan behöva precis innan ett bröllop och oj vad rätt hon hade. Längtar efter att få smörja in med chokladdoft ikväll, och glömma bort alla bekymmer ett litet tag.

Laura Mercier läppglans i Chocolate, MUS ögonskugga i Kakaw
och Klapp Hot Chocolate bodylotion. Mmmmm!

1 kommentar:

Anonym sa...

Mums med chokladprylar!

Kram och enormt många lyckönskningar för imorgon! Ska bli så fantastiskt kul :)