fredag, september 30, 2005

Bättre sent än aldrig

Måste komplettera mitt rekordlånga inlägg med att tipsa om Nanso*. För ett par veckor sedan besökte jag deras butik (på Norrlandsgatan) för första gången och ångrade verkligen att jag inte gjort det tidigare. Nanso är nämligen paradiset för den som letar efter fina, bekväma kläder (mycket resårmidjor och omlottmodeller) med speciella mönster och sköna tyger. Priserna är kanske inte jättebilliga men inte heller tokdyra. Just nu har jag köpstopp på klädfronten men jag kommer absolut att handla där i framtiden.

*) Länkar väldigt motvilligt i och med att kläderna på hemsidan inte alls är lika fina som de i butiken. De är bara tantiga och trista. Var hittar man bilder på de snygga kläderna?

EDIT: Det verkar som att Nansobutiken på Norrlandsgatan säljer kläder från kollektionen som heter Lempivaate. Smakprov här:

Inga kommentarer: