fredag, september 09, 2005

Zzzzzzz

Helt plötsligt blev allt fixat. Bara så där. Alla i brudföljet vet var de ska vara, när de ska vara där och vad de ska göra. Problemet med pappas klädsel löste sig på ett roligt sätt. Middagsprogram, bordsplaceringsplan och champagne har levererats till festlokalen. Ingen ringer för att ställa frågor. Det är tyst och lugnt och skönt här hemma och äntligen, äntligen känner jag det som jag inte har kunnat känna under denna helvetiskt hektiska vecka: jag ser verkligen fram emot bröllopet.

Efter flera nätter i rad av 4-5 timmars sömn ska jag nu gå och lägga mig tidigt. Och jag tror faktiskt att jag kommer att sova riktigt gott.

Tillbaka om några dagar, när jag kan slita mig ifrån min nyblivne make.

1 kommentar:

Anonym sa...

Sov gott! Det ska bli kul imorgon....