måndag, september 26, 2005

Update

Usch, har bloggat alldeles för lite på sistone. I stället har jag:
- kollat in bebisprylar på Babyland (vilket namn förresten - låter som ett ställe man åker till för att köpa sig en bebis. "Ursäkta, men jag undrar om ni har några Hugo kvar från förra årets kollektion? Jaha bara blonda? Äsch, då tar vi en Filippa i stället").
- fyndat på Ikea, bl a några stora fina förvaringslådor med brunblommigt mönster.
- ätit på Grill Ruby med maken och svärföräldrarna. Deras pecan pie är gudomlig.
- sett den nya Lost-säsongens (den som går i USA, alltså) första avsnitt. Aaaaaah vilken bra början.
- köpt nya amerikanska Elle. Älskar megatjocka höstnummer, även om de till 80% består av annonser.
- sett ett jättefint halsband som jag ska försöka kopiera/inspireras av om jag hittar rätt sorts pärlor. (Pearls & Silver Trading på Linnégatan har ett bra utbud av lite finare pärlor.)
- fått några rejäla sparkar i magen och revbenen, inifrån alltså. Bullen är stark.

1 kommentar:

cherrybop sa...

Tack för en bra sida, kul att läsa!
Besök gärna min! Handlar om min vardag + mode & lite annat. :)