tisdag, september 13, 2005

Newlyweds

Och så blev man gift till slut!

Det blev verkligen den där magiska dagen jag drömt om, där jag och maken gick runt i ett kärleksrus och var bara... lyckliga. Inga större missöden, knappt ens några små heller. Alla de som vi ville dela vår dag med var där och såg dessutom ut att ha kul. Vi kunde verkligen inte önskat oss ett finare eller roligare bröllop.

Nu har vi
... softat i tre dagar
... kallat varandra för "min man" och "min hustru" säkert en ziljon gånger
... öppnat en nästan generande mängd presenter och blivit glada för varenda en
... tittat på bilderna som sakta men säkert börjar trilla in från olika håll
... ett helt liv tillsammans framför oss. Det är så häftigt att man inte vet vart man ska ta vägen. Åååh. :)

7 kommentarer:

Lisa sa...

Leve brudparet, hurra hurrraaa hurraaaaa!!!
Ni var vackrast och bröllopet var jätteroligt!!!

pussss pusss

Alison sa...

Tro det eller ej så blev vi faktiskt glada för alla presenter. Tack vare att vi hade en önskelista på nätet fick vi en hel del saker som vi ville ha, och de som valde att ge oss andra saker hade verkligen hittat på fina grejer. Vi ska bara byta en kniv som vi fick två av och den kan vi ju byta mot en annan knivmodell som vi behöver. Så även den presenten gjorde oss glad. :)

Anonym sa...

Tack för ett underbart bröllop!!!
Har dock inte fått med mig kameran hem från D än så mina bilder kommer väl först till helgen.
Kram till er båda!

Gagga sa...

Varmt Grattis till er båda! Önskar er allt gott!

Gagga
/Sessans Mamma

helena sa...

Grattis! Gud vad fina ni är.

Anonym sa...

åh vad fina ni är, grattis!

Alison sa...

Tack verkligen för alla fina gratulationsmeddelanden. :)